Klacht DNWG Infra B.V.: Delta energie overvalt je met valse voorwendsel meterstand opnemen om je over te zetten op Delta.

sad Niet opgelost
C. Witberg

Delta Medewerker belt aan en meld dat ze meterstanden komt opnemen of de deur even open kan. In de hal kan men een meter aflezen. Doe open en de dame gaat naar boven. Dat vertrouw ik niet. Mevr komt naar beneden en zegt dat ze van Delta is en bij mij ! de meterstanden komt opnemen want ik zou teveel hebben betaald. Dan word ik ook gelijk even overgezet op Delta. Ik ben niet gediend van zo’n actie. Dit is op een valse voorwendsel binnenkomen. Vervolgens proberen mij te overvallen met een vlotte babbel wel beleefd maar nogal dwingend maar even tot zaken te komen. Het is dus niet even meterstand opnemen wat op zich raar is. Ik vind dit erg brutaal!

Dat het bedrijf stopt met deze manier klanten te werven.
Contact met Delta. NL zoeken. Site heeft geen link om klacht in te dienen. Verplicht inloggen. Schiet niets mee op.

DNWG Infra B.V.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DNWG Infra B.V.?