Klacht DNWG Infra B.V.: Door mooie verhalen van DELTA ENERGIE die totaal niet klopten wil ik van mijn contract af.

sad Niet opgelost
J.F. Karssen

Medewerker aan de deur geweest en vertelde dat ik bij Delta energie goedkoper uit was dan bij mijn huidige energie bedrijf.
Allerlei beloftes dat ik € 10.00 per maand goedkoper bij Delta.
Kosten opzeggen contract door delta betaald wordt.
Instapkorting van € 75.00.
Maar kreeg eerste brief waar in stond dat maandbedrag € 80.00 duurder was dan wat doorberekend was.
Opzeg bedrag moest ik zelf betalen wat niet gezegd was,krijg ik na 2 maanden betaald te hebben en dan nog 3 weken wachten.
Instap korting van € 75.00 krijg ik aan het eind van het jaar € 25.00 elke keer aan het einde van het jaar.
Ik ben misleid door de medewerker die mij niet goed heeft voorgelicht en mij geen goede voorlichting gegeven heeft.
Als je delta een mail stuurt zeggen ze dat je binnen 2 dagen bericht krijgt .maar heb 2 december mail gestuurd en nog geen antwoord ontvangen.
HEB GEEN VERTROUWEN MEER IN DELTA ENERGIE EN WIL VAN MIJN CONTRACT AFZONDER KOSTEN.
Heb dit ook geschreven welke datum ik bij Delta weg kan,tegen antwoord.

Zo snel mogelijk een datum geven ,wanneer ik naar een andere energie maatschappij kan.
Delta intra was geen Delta energie wat ik opgegeven had!

DELTA Infra B.V.
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DNWG Infra B.V.?