Opgelost door DNWG Infra B.V.: Geen respons

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576680
Gebruiker
Jim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij eerdere werkzaamheden van DNWG met betrekking tot een nieuwe waterleiding in ons huis hadden ze vergeten aan de buiten en binnenkant,het gat dat ze hadden geboord vergeten dicht te smeren zodat het grondwater naar binnen is gekomen.
Er was redelijk wat schade en heb hun 27 december er over bericht via mail en later nog een telefoontje maar tot heden geen respons.
Dit vind ik onacceptabel en vind ik ook heel slecht voor zo’n bedrijf als Dnwg.
We hopen nu echt dat het eens opgepakt word want anders gaan we onze rechtsbijstand inschakelen.
Met vriendelijke groet Jim van den Bos

Gewenste oplossing

De kosten die we gemaakt hebben,dat ze die gaan betalen
Geboden oplossing
We zijn nu in onderhandeling ook met onze eigen verzekering
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DNWG Infra B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben via de mail een reactie verzonden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DNWG Infra B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen