Opgelost door DNWG Infra B.V.: Gemaakte afspraken tellen alleen tot je de offerte heb betaald, daarna geen reactie op vragen!

Flakkee

Vanwege een aanschaf laadpaal voor een elektrische auto contact gehad met DNWG Infra ivm verzwaring meter. Na het eerste contact bleek dat er een slimme meter geplaatst moest worden, mijn oude meter voldeed niet meer. Duidelijk verhaal, geen probleem. Ik leg uit dat ik al een slimme meter heb die niet uitgelezen kan worden en geef aan dat dit opnieuw geregeld moet worden. DNWG geeft per mail een akkoord: "Wij zullen er voor zorgen dat de nieuw te plaatsen 3-fase meter conventioneel zal zijn, zodat deze niet uitgelezen kan worden." aldus de mail van DNWG. Ik blij akkoord gegaan, weinig zin om een uur in de wacht te staan bij Stedin. Offerte ontvangen van DNWG, uiteraard ook betaald. Kom er een mailtje, hierbij is uw aanvraag definitief. U moet alleen nog even contact opnemen met Stedin om te zorgen dat uw meter niet uitgelezen kan worden.... PARDON!? Ik ook gereageerd per mail dat dit niet professioneel is, ik een toezeggen van DNWG heb dat ze dit zelf zouden regelen en dat ik DAARNA heb betaald... Afgesloten met de vraag of ze de offerte ook nog achteraf gaan wijzigen!? Inmiddels dagen verder zonder enige reactie. Uiteraard wacht ik gewoon af, ik kan immers aantonen dat DNWG dit toegezegd heeft. Komt op mij allemaal erg amateuristisch over.... Wees gewaarschuwd.

Afspraak nakomen zoals gemaakt per mail.
Ze gaan zelf maar een uur bij Stedin in de wacht zitten.
Daarnaast zou een excuses vanwege dit onprofessionele handelen op zijn plaats zijn. Zie het mailverkeer.
Super tof mevrouw, ik wacht de reactie af. Ik had wel eerst contact met jullie gezocht, op al mijn mailtjes kwam zeer snel reactie TOT mijn vervolg vragen cq opmerkingen, daar heb ik (zelfs tot op heden) geen reactie op ontvangen waardoor ik hier ben beland. Ik pas dit uiteraard later aan, voor nu nog niet opgelost. Update 4-2-2021 -> Zojuist een zeer duidelijke mail gehad met concrete informatie waarvoor ik DNWG dankbaar ben. DNWG heeft contact gezocht met Stedin om dit voorval te tackelen. Officieel nog geen uitsluitsel maar het siert DNWG dat ze dit alsnog hebben opgepakt. Update 9-2-2021. Inmiddels uitsluitsel gehad van DNWG infra. DNWG heeft bevestigd per mail dat er contact is geweest met Stedin en dat de meter niet uitgelezen gaat worden. Uiteraard terug gemaild dat ik daar zeer tevreden mee ben en ze alsnog bedankt voor hun moeite. Het eindresultaat telt, hier een tevreden klant.

DNWG Infra B.V.
    Wat vervelend om te vernemen dat nu andere informatie heeft gekregen dan eerder met u is afgesproken. We zoeken uit wat er is gebeurd en hierover nemen we contact met u op.

Corrie
    Front Office
    0113 74 11 00
    klachten@dnwg.nl

DNWG Infra B.V. | KvK 22052034
    www.DNWG.nl

Ook een klacht indienen over DNWG Infra B.V.?