Klacht DNWG Infra B.V.: Onterechte rekening voor verwijderen gasaansluiting

MvB

Bij mijn vakantiehuis in Ouddorp is de elektriciteitsaansluiting verzwaard. Ik had hierom gevraagd. De gasmeter zou ook direct vervangen worden, want dat was volgens degene die de voorschouw kwam doen nodig. Echter, toen de werklui van mij hoorden dat ik het gas niet meer ging gebruiken, hebben ze de meter niet vervangen maar het gas afgesloten. Ik heb uitdrukkelijk aangegeven dat ik daar geen opdracht voor gegeven heb. Nu stuurt DNWG al vanaf april rekeningen van
meer dan 1000 euro. Ik heb hier een paar keer over gebeld naar DNWG, maar degene die ik aan de lijn krijg zegt alleen maar dat hij/zij het ook niet begrijpt en gaat uitzoeken. Daarna hoor ik niks meer. Ook op mailtjes komt geen enkele reactie. Ondertussen wordt er gedreigd met vertragingsrente en invorderingskosten. Ik heb inmiddels mijn juridisch adviseur ingeschakeld om er werk van te maken, maar ik hoop eerlijk gezegd dat dat niet nodig blijkt te zijn.

Rekeningen crediteren en schadevergoeding voor de gemaakte juridische kosten.
Het probleem is nog niet opgelost

DNWG Infra B.V.
    Geachte meneer Van Brummelen,

Hartelijk dank voor uw e-mail die wij ontvingen. Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder dossiernummer 21454. We nemen uw e-mail in behandeling en verwachten u binnen 10 werkdagen te kunnen berichten. Indien wij aanvullende informatie nodig hebben, nemen wij contact met u op.

Wij willen u erop wijzen dat de verdere communicatie verloopt via klachten@dnwg.nl. Mocht u vragen hebben dan kunt u uw reactie sturen naar klachten@dnwg.nl onder vermelding van dossiernummer 21454.

Heeft u vragen?
    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Afdeling Front Office. Wij zijn u graag van dienst op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Thea
    Front Office
    0113 74 11 00
    klachten@dnwg.nl

DNWG Infra B.V. | KvK 22052034
    www.DNWG.nl

Ook een klacht indienen over DNWG Infra B.V.?