Klacht DNWG Infra B.V.: Totaal gebrek aan zakelijk inlevingsvermogen en dus volstrekt gebrek aan ontzorg-oplossingen.

Aangekondigd onderhoud waardoor het hele bedrijf voor meerdere uren (naar schatting) geheel zonder electriciteit komt te zitten. Dus: 2.500 m2 showroom zonder verlichting en ook de te verkopen producten die electra behoeven kunnen niet getoond worden, dus ook niet verkocht. Alarminstallatie buiten werking. Telefooncentrale buiten werking. Geen werkzaamheden door medewerkers mogelijk (immers gaat alles tegenwoordig middels electrische apparatuur), geen betalingsverkeer mogelijk en alle beveiligde apparatuur kan storing krijgen door langere tijd geen electra te krijgen. Aanlevering goederen via roldeur magazijn onmogelijk (we verkopen nu eenmaal niet alleen kleine producten. Koelkast en koffie-automaat en dergelijke...het is wel duidelijk zo.

Oplossing: zoekt u het maar lekker uit en regel dan zelf op eigen kosten een aggregaat.

Het liep met de glasvezel al verkeerd.
DNWG doet weinig tot niets aan ontzorgen van zakelijke afnemers. Particulier weet ik niet door ontbreken ervaring.

Onderhoud uitvoeren met totale ontzorging. Bij noodzakelijke stroomuitval, dit opvangen zonder overlast langer dan 15 tot 30 minuten.
Er is geen oplossing geboden. Leveringsvoorwaarden geven kennelijk aan dat ze dat niet hoeven. Juridisch dus niets tegen te doen. Maar uitermate klantonvriendelijke situatie.

Inmiddels is er contact geweest door diverse ondernemers met Gemeentelijke overheden. Er wordt duidelijk gemaakt dat DNWG Infra juridisch verplicht zou zijn om zelf een oplossing te bieden zonder kosten, waardoor bedrijven gewoon ongestoord hun werk kunnen uitvoeren.
    Uiteraard nog geen enkele reactie van DNWG Infra op dit alles.
    Dat wordt dus problematisch als bijvoorbeeld de Supermarkt al haar waar ziet bederven en overkoopbaar wordt en een dag omzet gaat missen....
    DNWG Infra B.V.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DNWG Infra B.V.?