Opgelost door DNWG Infra B.V.: Wanneer komen jullie met een echte oplossing
Details
Klacht
Wij hebben sinds Februari 2018, 14 maanden een ander abonnement afgesloten bij Delta. Ze beloofde ons Uitstekende Wifi, Perfecte Snelheid, Uitstekende TV, Interactief! Ik schrijft dit met hoofdletters, omdat dit ons over de streep trok. Een nieuwe modem waarbij geen aparte router meer nodig was.Hadden we maar twee keer nagedacht, wat een drama, zwart beeld, blokjes beeld, alleen geluid, deze ellende op de tv.
Internet wat eruit valt, te pas en te onpas, vastlopende laptop, niet kunnen mailen voor mijn werk. Kortom EEN GROOT DRAMA.
We hebben gebeld, gemaild, gechat, klachten ingediend, een powerstekker gekocht, diverse malen is er een monteur langs geweest. Maar opgelost???? NEE, nog steeds niet.
Ze hebben vandaag een nieuwe modem geplaatst, nee we zouden nooit meer klachten hebben.
Een Utopie??? Inmiddels 4 uur later en ik heb mijn laptop al een keer of 6 moeten herstarten. Geen beeld op mijn tv, die ik als controle aan heb staan.
Weer gebeld, nee mevrouw we weten niet waar het aan ligt, we kunnen niet beloven dat er vandaag nog een monteur langs komt, we geven het door aan een andere afdeling.
Waar betalen wij voor??? Geen enkele vergoeding/oplossing/excuus!
Wij wensen een gedegen goede oplossing en wel heel snel. Dit moet zeker kunnen na 14 maanden ellende!
Gewenste oplossing
De klachten eens voor altijd op heel snel komen lossen en een excuus zou op zijn plaats zijn.We zijn al 30 jaar klant bij Delta en tot vorig jaar februari tevreden. Is dit service naar trouwe klanten????
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.