Opgelost door DNWG Infra B.V.: Wanneer komen jullie met een echte oplossing

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 360545
Gebruiker
G. Snitelaan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben sinds Februari 2018, 14 maanden een ander abonnement afgesloten bij Delta. Ze beloofde ons Uitstekende Wifi, Perfecte Snelheid, Uitstekende TV, Interactief! Ik schrijft dit met hoofdletters, omdat dit ons over de streep trok. Een nieuwe modem waarbij geen aparte router meer nodig was.


Hadden we maar twee keer nagedacht, wat een drama, zwart beeld, blokjes beeld, alleen geluid, deze ellende op de tv.

Internet wat eruit valt, te pas en te onpas, vastlopende laptop, niet kunnen mailen voor mijn werk. Kortom EEN GROOT DRAMA.


We hebben gebeld, gemaild, gechat, klachten ingediend, een powerstekker gekocht, diverse malen is er een monteur langs geweest. Maar opgelost???? NEE, nog steeds niet.

Ze hebben vandaag een nieuwe modem geplaatst, nee we zouden nooit meer klachten hebben.

Een Utopie??? Inmiddels 4 uur later en ik heb mijn laptop al een keer of 6 moeten herstarten. Geen beeld op mijn tv, die ik als controle aan heb staan.


Weer gebeld, nee mevrouw we weten niet waar het aan ligt, we kunnen niet beloven dat er vandaag nog een monteur langs komt, we geven het door aan een andere afdeling.


Waar betalen wij voor??? Geen enkele vergoeding/oplossing/excuus!


Wij wensen een gedegen goede oplossing en wel heel snel. Dit moet zeker kunnen na 14 maanden ellende!


Gewenste oplossing

De klachten eens voor altijd op heel snel komen lossen en een excuus zou op zijn plaats zijn.
We zijn al 30 jaar klant bij Delta en tot vorig jaar februari tevreden. Is dit service naar trouwe klanten????
Geboden oplossing
Ze zijn nog steeds bezig om mijn internet hier in huis goed te krijgen. Nog steeds valt de wifi uit, Wel verbinding geen internet. Ze weten niet hoe dat komt. We gaan verder hiermee. Ik hoop dat het na bijna anderhalf jaar wordt opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DELTA Infra B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Snitselaar,

    Bedankt voor uw klacht. We betreuren dat uw klacht op het verkeerde adres is binnen gekomen. De Netwerk Groep kan u hier helaas niet bij van dienst zijn. Wij kunnen u helpen met problemen betreffende de infra structuur van elektriciteit, gas en water. Voor uw leveranciers vragen over kabelsignalen, internet en digitale televisie kiest u de optie van DELTA Telecom. Uw klacht komt dan terecht bij Delta Fiber waar u uw diensten afneemt en waar u reeds contact met heeft gehad.

    Heeft u vragen?
    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Afdeling Front Office. Wij zijn u graag van dienst op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.
    Met vriendelijke groet,

    Patricia
    Front Office
    0113 74 11 00
    klachten@dnwg.nl

    DNWG Infra B.V. | KvK 22052034
    www.DNWG.nl






Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DNWG Infra B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen