Klacht Dobbi: Waar is onze wollen jas en waarom krijgen wij geen antwoorden op appjes

Klachtnummer
# 653262
Gebruiker
JLMAXIE
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onze wollen jas laten reinigen, helaas kwam deze retour met hondeharen en hier en daar witte pluisjes.
Deze geretourneerd voor een nieuwe reiniging. Om 2 maart zou de jas klaar zijn, maar we zijn nu bijna 20 dagen verder en op appjes wordt niet gereageerd.
Hoe krijgen wij de jas terug? Na het lezen van meerdere slechte reviews maken wij ons zorgen.
Hun service zou zijn, binnen 48u weer retour.

Gewenste oplossing

Wij willen onze jas gereinigd terug of de jas terug zoals ik deze eind februari heb geretourneerd en het daarvoor betaalde bedrag terug.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Dobbi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen