Klacht DOBENO: Dobeno levert niet wat door mij is besteld.

Voskuilen1

Via blokker.nl heb ik bij Dobeno 8 opzetstukjes voor mijn Philips sonicare tandenborstel (anti placque) besteld. Echter, ik heb er maar vier ontvangen. Kort samengevat is de reactie van Dobeno als volgt:

Op verschillende websites verkopen wij dit artikel, 4 voor 40 euro. Dit geeft aan dat er enkel een fout stond op de website.
Wij hadden de borsteltjes graag retour gezien maar omdat ze al in gebruik zijn geweest door u kunnen wij deze niet meer retour aannemen, hierdoor willen wij u een korting van 10 procent aanbieden.

Ik vind het ongehoord dat een bedrijf van haar klanten verwacht dat het op verschillende websites controleert of de prijs die wordt aangegeven op de bezochte website ook daadwerkelijk klopt. Fout of niet, ik heb 8 opzetstukjes besteld en er maar vier ontvangen, Dobeno heeft zich niet aan de afspraken gehouden.

Ik wil de vier missende opzetsukjes alsnog ontvangen, of 50 procent korting, zodat de borsteltjes per stuk alsnog evenveel kosten.

DOBENO is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DOBENO?