Klacht DOBENO: Klacht defect fietsachterlicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364038
Gebruiker
friesejongen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik had hier voor mijn vader een fietsachterlichtje gekocht. Maar toen ik hem kreeg bleek hij niet naar behoren te functioneren. Volgens de site moest hij automatisch aan gaan als het donker word en uitgaan als er 4 minuten niks gebeurd. Dat eerste gebeurde wel echter hij bleef branden en ging niet uit. heb contact gehad met de firma Dobeno wat moeizaam ging. Nadat ik zelf weer contact opnam zei medewerker dat ik hem op kon sturen. Nu kreeg ik vandaag het lampje terug de kapotte die ik had op gestuurd. Ik contact opnemen en vertelde medewerker dat ze lampje getest hadden en dat het goed moest zijn. Verders wouden ze niks meer doen. Ik heb zon houding nog nooit mee gemaakt.

De oplossing

Dat ik een goed werkend lampje krijg of mijn geld weer terug.

3 reacties

  1. Auteur
    friesejongen
    Datum
    Waardeloos bedrijf
  2. Auteur
    friesejongen
    Datum
    Waardeloos bedrijf
  3. Auteur
    friesejongen
    Datum
    Niet reageren typerend voor dit bedrijf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
friesejongen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb niks gehoord van dit bedrijf. Dit onderstreept mijn inziens hun slechte onprofessionele houding ten aanzien van klachten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DOBENO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen