Klacht DOBENO: Retoure, die de verkoper niet wil accepteren

Lukasz

Heb een artikel besteld, die blijkbaar volgens de voorwaarden van Dobeno alleen maar ongeopend terug gestuurd mag worden. Toen ik het product met de app van Bol.com heb besteld, stond deze informatie nergens bij! Heb screenshots gestuurd en geprobeerd om dit met de klantendienst van Dobeno op te lossen, maar de medewerker van de klantendienst heeft mij constant onderbroken en op een bepaalde moment gewoon gedag gezegd! Mij wordt aanbevolen dat ik volgende keer alles over het product en het bedrijf moet lezen, voordat ik iets bestel, zelf wat met een kleine print ergens op hun webpagina geschreven staat.

Ik wil dat Dobeno het geld terug stort.
De voorwarden, die Dobeno nu wettelijk noemt, waren nergens op de Bol.com app te vinden. Ik zag alleen maar die informatie, dat ik 30 dagen tijd heb, om het product terug te sturen. Ik ben ervan overtuigt, dat Bol.com en Dobeno dit soort van belangrijke bepalingen bij de productomschrijving zouden moeten hebben, wat niet de geval was. Als een klant was ik niet voldoende geinformeerd, toen ik hun product hebt gekocht. Daardoor wil ik dat ze mijn retour accepteren en het betrag terug storten. Met vriendelijke groeten, Lukasz Zedlewski

DOBENO
    Geachte heer,

Bedankt voor uw beoordeling op klachtencompas. Intiem erotische producten mogen wanneer deze zijn geopend niet geretourneerd worden, dit is wettelijk zo bepaald . Helaas kunnen wij daarom uw bestelling niet retour accepteren wanneer deze bij ons binnen komt.

Dobeno

Ook een klacht indienen over DOBENO?