Opgelost door Dobrytel: Geen levering na betaling

Sebus

Ik heb via de internetsite van Dobrytel geprobeerd mijn beltegoed op te waarderen.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de optie Dotpay om te betalen.
Ik heb van Dotpay een transfer bevestiging gehad en het bedrag is daadwerkelijk van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb echter tot op heden geen beltegoed mogen ontvangen. Ook heb ik geen orderbevestiging van Dotpay ontvangen.
Dotpay heeft geen servicelijn alleen een service formulier die je kunt invullen indien je klachten of vragen hebt. Door middel van dit formulier heb ik al 3 maal aangeven geen beltegoed te hebben ontvangen, helaas heb ik nog geen reactie van Dobrytel gekregen

De betaalde dienst leveren.
Indien de optie via betaling d.m.v. Dotpay niet mogelijk is dit verwijderen van de website.

Dobrytel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Sebus
    Na een maand als nog het betaalde beltegoed ontvangen incl. een telefoontje met excuses. Laten we hopen dat dit in de toekomst beter gaat zoals ze hebben belooft.

Ook een klacht indienen over Dobrytel?