Dobrytel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Dobrytel: Geen levering na betaling
Details
Klacht
Ik heb via de internetsite van Dobrytel geprobeerd mijn beltegoed op te waarderen.Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de optie Dotpay om te betalen.
Ik heb van Dotpay een transfer bevestiging gehad en het bedrag is daadwerkelijk van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb echter tot op heden geen beltegoed mogen ontvangen. Ook heb ik geen orderbevestiging van Dotpay ontvangen.
Dotpay heeft geen servicelijn alleen een service formulier die je kunt invullen indien je klachten of vragen hebt. Door middel van dit formulier heb ik al 3 maal aangeven geen beltegoed te hebben ontvangen, helaas heb ik nog geen reactie van Dobrytel gekregen
Gewenste oplossing
De betaalde dienst leveren.Indien de optie via betaling d.m.v. Dotpay niet mogelijk is dit verwijderen van de website.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.