Opgelost door Dobrytel: Geen levering na betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 34875
Gebruiker
Sebus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via de internetsite van Dobrytel geprobeerd mijn beltegoed op te waarderen.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de optie Dotpay om te betalen.
Ik heb van Dotpay een transfer bevestiging gehad en het bedrag is daadwerkelijk van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb echter tot op heden geen beltegoed mogen ontvangen. Ook heb ik geen orderbevestiging van Dotpay ontvangen.
Dotpay heeft geen servicelijn alleen een service formulier die je kunt invullen indien je klachten of vragen hebt. Door middel van dit formulier heb ik al 3 maal aangeven geen beltegoed te hebben ontvangen, helaas heb ik nog geen reactie van Dobrytel gekregen

De oplossing

De betaalde dienst leveren.
Indien de optie via betaling d.m.v. Dotpay niet mogelijk is dit verwijderen van de website.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dobrytel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Sebus
    Datum
    Na een maand als nog het betaalde beltegoed ontvangen incl. een telefoontje met excuses. Laten we hopen dat dit in de toekomst beter gaat zoals ze hebben belooft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sebus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dobrytel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen