Opgelost door Docdata Payments: Zonder toestemming automatische incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 129440
Gebruiker
reiziger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een proefpakketje Blue Mountain Skincare aangevraagd. Hiervoor via Ideal 3,99 euro betaald. Ik kreeg direkt daarna een email dat ik daarmee een automatische incasso heb afgegeven voor een maandelijkse 3.99 euro. Dat heb ik absoluut niet en ik wil dat deze incasso onmiddellijk stop gezet wordt!
Ik wil absoluut geen abonnement hierop.

De oplossing

Onmiddelijke stopzetting incasso

2 reacties

  1. Auteur
    reiziger
    Datum
    Docdata gebeld, de medewerkster vertelde dat zij verplicht waren dit mailtje te sturen. Als ik het bedrijf belde ,waar zij mij het telefoonnummer van gaf, en verzocht het abonnement stop te zetten, zou ik op tijd zijn . Het bedrijf heeft mijn abonnement stopgezet.
  2. Auteur
    reiziger
    Datum
    Docdata gebeld, de medewerkster vertelde dat zij verplicht waren dit mailtje te sturen. Als ik het bedrijf belde ,waar zij mij het telefoonnummer van gaf, en verzocht het abonnement stop te zetten, zou ik op tijd zijn . Het bedrijf heeft mijn abonnement stopgezet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
reiziger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?