Klacht Dock '65: Opgelicht door Dock'65.

Sherr

Op 30 mei heb ik een bestelling van 7 t-shirts bij Dock'65 geplaatst. Het bedrag heb ik direct betaald. Doordat er iets fout was gegaan met de maten heb ik ook direct gemaild naar het mailadres. Helaas kreeg ik deze direct terug. Doordat het Hemelvaart was, dacht ik dat er wellicht iets kon zijn met de server oid. De volgende dag gebeld en ook het nummer is buiten gebruik.
Doordat wij op geen enkele manier contact kregen met het bedrijf ben ik gaan googlen en helaas kwam ik erachter dat dit vaker voor is gekomen. Wat het bizarre is; 2 jaar geleden hebben wij bij hetzelfde bedrijf shirts besteld en toen ging het wel goed?! Met deze wetenschap vond ik het ook niet vreemd dat het een Duits rekening nummer was.. Helaas tot op de dag van vandaag niets ontvangen, geen contact met het bedrijf gehad en ik krijg wel om de paar dagen een betalingsherinnering. Heeeel bijzonder!

Geld terug en site offline halen zodat andere mensen hier niet de fout in kunnen gaan

Wij vinden dat Dock '65 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dock '65?