Klacht Dock '65: Wel bestellen, maar niet leveren en ook niet reageren!

Klachtnummer
# 255077
Gebruiker
R.W. Broekhuijsem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb begin februari twintig mutsen besteld waarvan op website stond (en nog steeds staat!) 'op voorraad' en 'levertijd ca 2-3 werktijden'. Echter we zijn drie weken verder en nog geen mutsen. Natuurlijk ingelogd ('wacht op verzending'), gebeld (antwoordapparaat: 'u kunt ons mailen') en meerdere keren gemaild (geen reactie).

De oplossing

Binnen een week mijn bestelling (want daarna vertrekken we met een groep vrienden naar de sneeuw) of anders mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dock '65 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dock '65?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen