Klacht Dodax.nl: Dodax levert niet

S.J. Kaptein

Mijn bestelling van 4-6-2018 staat op 27-06-2018 nog steeds in “In Verwerking”. Toch wordt op de website ook vandaag nog vermeldt dat deze artikelen binnen max. 3 weken geleverd worden.
Helaas zijn we die 3 weken al bijna 1 week gepasseerd, zonder enige vorm van contact
Op 14-6-2018 heb ik (nog van niets wetend) in goed vertrouwen een nieuwe bestelling gedaan a € 29,11. Alle 3 de onderdelen daarvan staan ook nog steeds “In Verwerking”.

Zijn er problemen met de organisatie?
Kan ik nog wel vertrouwen op een correcte afhandeling of zijn de problemen dermate groot dat er niet meer geleverd kan worden?

Deze vragen stelde ik hen via de mail. Hierop kwam tot op heden geen reactie. (27-06-2018)

Wees eerlijk op je website (en in reactie op emails!) over eventuele "beperkende omstandigheden" en doe niet alsof alles nog normaal is. Kennelijk verkeren jullie in problemen en wordt ondanks dat toch doorgegaan met geld binnen halen, zelfs als je weet dat je het gevraagde waarschijnlijk niet leveren kunt. Dat noem ik fraude en hopelijk de wet ook.
Als je na 3 weken nog steeds niet leveren kunt is contact opnemen met de opdrachtgever (mij) en met een haalbaar voorstel komen het minste wat je doen kunt. Biedt geld terug of nog 2 weken wachten en mogelijke vervolgstappen als ook dit niet gehaald wordt.

Wij vinden dat Dodax.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dodax.nl?