Opgelost door Dodax.nl: Niet conform consumenrecht vergoeden van portokosten retourzending

content Opgelost
R.W.A. Ormeling

Een muziek dvd van David Bowie gekocht, echter, de man zelf bleek er NIET op voor te komen. Aan 'klantenservice' gemeld. Pakketje kon uitsluitend aan een buitenlands adres in Duitsland worden retour gezonden. Om kosten voor Dodax te besparen de goedkoopste optie voor verzending gekozen, via PostNL als maxi-brief, kosten € 4,20.
Pakketje aangekomen in Duitsland, aankoopbedrag is reeds vergoed, echter men wil ONDER GEEN BEDING de kosten voor retourzending vergoeden. Ik dien hiervan een nota te overleggen, terwijl overduidelijk op de site van PostNL de kosten worden gespecificeerd. Het bedrijf blijft bot reageren (via email) en vasthouden dat ik een nota dien te overleggen.
Mijn argument dat een pakketje niet 'gratis' verstuurd is en dat als onomstotelijk bewijs aangevoerd het 'retour ontvangen' van het pakketje als bewijs dient, wordt van tafel geveegd!

Dit is NIET de eerste keer dat Dodax extreem moeilijk doet over een vergoeding van gemaakte retourskosten.

Tevens de laatste keer dat ik hier iets bij bestelde!

Vergoeding retour-porto, moet toch niet zo moeilijk zijn Dodax!

Bijlagen

Wij vinden dat Dodax.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R.W.A. Ormeling
Na HEEL VEEL onnodige mailwisseling is Dodax dan EINDELIJK overstag en beloofd het de portokosten te crediteren! Wat een 'boterballenbedrijf'!

Ook een klacht indienen over Dodax.nl?