Klacht Doek & co: niets geleverd wel betaald

Moniek

Doek besteld, uitvoerig doorgesproken, goed advies. Het doek is echter bij verzending kwijt? geraakt en nu 2 maanden later nemen ze niet eens meer op. Het pakket zou nu in Frankrijk liggen. Ik denk dat we maar eens via kvk een adresje op gaan zoeken, anders komen we niet verder.

Alsnog het bestelde en betaalde geleverd krijgen

Doek & co
    Dag mevrouw Hop,
    U vergeet even te vermelden dat de firma DPD waarmee uw pakket verzonden is hier de grootste boosdoener is. U heeft alle gegevens gekregen van de DPD, Doek en Co en een mail van Stores et Pergolas.
    Wij hebben ons aan ons deel van de deal gehouden en hebben daarnaast u zo goed mogelijk proberen te informeren c.q. de DPD achter de broek aan gezeten. Het spijt ons te moeten zeggen dat met rond de 3000 verzendingen per jaar we bijna net zo druk zijn met het oplossen van problemen veroorzaakt door de transporteur dan met ons dagelijks werk. Dat onze bereikbaarheid momenteel te wensen over houdt heeft te maken met een verhuizing en een storing in de systemen daardoor.
    M. Geerdink

Ook een klacht indienen over Doek & co?