Klacht Doek & co: niets geleverd wel betaald

Klachtnummer
# 323346
Gebruiker
Moniek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Doek besteld, uitvoerig doorgesproken, goed advies. Het doek is echter bij verzending kwijt? geraakt en nu 2 maanden later nemen ze niet eens meer op. Het pakket zou nu in Frankrijk liggen. Ik denk dat we maar eens via kvk een adresje op gaan zoeken, anders komen we niet verder.

De oplossing

Alsnog het bestelde en betaalde geleverd krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Doek & co
    Datum
    Dag mevrouw Hop,
    U vergeet even te vermelden dat de firma DPD waarmee uw pakket verzonden is hier de grootste boosdoener is. U heeft alle gegevens gekregen van de DPD, Doek en Co en een mail van Stores et Pergolas.
    Wij hebben ons aan ons deel van de deal gehouden en hebben daarnaast u zo goed mogelijk proberen te informeren c.q. de DPD achter de broek aan gezeten. Het spijt ons te moeten zeggen dat met rond de 3000 verzendingen per jaar we bijna net zo druk zijn met het oplossen van problemen veroorzaakt door de transporteur dan met ons dagelijks werk. Dat onze bereikbaarheid momenteel te wensen over houdt heeft te maken met een verhuizing en een storing in de systemen daardoor.
    Met vriendelijke groet,
    M. Geerdink

Ook een klacht indienen over Doek & co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen