Klacht Doetsreizen.nl: Doets laat niets van zich horen!
Details
Klacht
Wij zijn 25 jaar getrouwd en willen met onze kinderen een reis maken naar de VS. We hebben 8 januari een reis geboekt bij Doets. We hebben 3300 euro aanbetaald en we moeten voor 1 juni de restantbetaling van 19.000 euro voldoen. Ik heb sinds de coronacrises meerdere keren gebeld met Doets. Iedere keer krijg ik te horen dat ik mij geen zorgen hoef te maken en zij nemen contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Nu het bijna 1 juni is, hebben wij nog steeds niets gehoord en moesten wij wederom contact opnemen met Doets. Vervolgens krijgen we te horen dat we eerst het volledige bedrag moeten voldoen of de reis annuleren maar dan zijn we onze aanbetaling kwijt. Elke keer krijgen we een vriendelijk meisje aan de telefoon maar een oplossing krijgen we niet. Ze beloven ons een droomreis, wij geloven echter niet meer in deze droomreis omdat veel activiteiten/musea niet toegankelijk zullen zijn met vertrekdatum 13 juli. Van de klantvriendelijkheid is weinig over, keiharde zakelijke opstelling en geen coulance. Wij willen eerst de mogelijkheden bespreken en niet zomaar 19.000 euro overmaken, lijkt mij logisch. Zodra wij dit bedrag overmaken weten we niet waar we aan toe zijn. Wat vinden zij nog genoeg reden om wel deze reis te maken. Bij het missen van één,? twee? of meerdere activiteiten? Wie zal t zeggen met ons is niets besproken. Wij willen een gesprek om de opties te bespreken anders gaan we de reis annuleren en komen we nooit meer terug. Met een goede oplossing willen we de reis zeker gaan maken maar het moet wel zoals door jullie beloofd een droomreis blijven.Gewenste oplossing
Een voucher voor het aanbetaalde bedrag , geen restantbetaling en dan komen we zeker terug.Uitstel van de datum 1 juni van de restantbetaling zodat we meer tijd krijgen om te kijken hoe de coronacrises in de VS zich gaat ontwikkelen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.