Opgelost door Doetsreizen.nl: Geen reactie op vragen, wel betalingsherinneringen
Details
Klacht
We hebben voor 4 juli een rondreis geboekt naar de VS. Ondanks code oranje, de mededelingen tijdens de persconferentie en het annuleren van de vlucht door KLM vindt Doetsreizen nog steeds dat de reis volledig betaald dient te worden, omdat die nog steeds door zou gaan. Onze vragen over de annulering worden niet beantwoord, maar herinneringen om te betalen krijgen we wel. Nu al omboeken naar volgend jaar lukt ons door omstandigheden nog niet, maar op ons aanbod voor een voucher voor de aanbetaling en een latere omboeking naar volgend jaar wordt niet gereageerd (wel weer een nieuwe betalingsherinnering). Om moe en ziek van te worden! Wij dachten dat Doetsreizen stond voor een persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid. Daar is sinds de corona-crisis weinig van over gebleven. We hebben gisteren weer een mail gestuurd (telefonisch kwamen we er niet door) om de situatie nogmaals onder de aandacht te brengen. Ik ben benieuwd wat er vandaag volgt ..... hopelijk geen nieuwe betalingsherinnering.Gewenste oplossing
De oplossing voor het probleem zou een voucher voor de aanbetaling zijn. Dan boeken we over een paar maanden gewoon onze rondreis door de VS voor de volgende zomervakantie. De restantbetaling volgt dan 6 weken voor ons vertrek in 2021.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.