Opgelost door Doggydonut.nl: Lange levertijd

sad Opgelost
Hondenmand#

Hondenmand besteld 30 maart, maar levering blijft uit! In de mail stond levering tussen 3 en 17 april. Nog steeds niets ontvangen. Las helaas, te laat, in andere reviews dat dit bedrijf hele lange levertijden heeft!!! Nederlands bedrijf nog wel, maar komt gewoon van Aliexpress helaas. Na 2x een mail verzonden te hebben eindelijk een kort antwoord, dat het bij postnl ligt. Met andere woorden..kunnen wij niets aan doen dus. Lekker geld verdienen en zelf bij aliexpress bestellen.
Ik wil mijn geld terug en zelf bij een echt Nederlands bedrijf bestellen, voor een goeie mand!!!!!

Mijn bestelling annuleren! Geld retour. Geen oplichting meer met levertijd!!!!
Hondenmand is geleverd, maar later dan aangegeven. Als ik alles van tevoren had geweten dan had ik mijzelf 20 euro kunnen besparen met deze oplichters. Door net als dit bedrijf bij Ailexpress zelf te bestellen. Ben er gewoon ingetrapt dus.

Doggydonut.nl
    Hallo S. Hovenier,

Wij zien dat de bestelling netjes is geleverd binnen de aangegeven tijd namelijk 7 tot 20 dagen.

U heeft recht om binnen 14 dagen na levering te retourneren,

Om antwoord te geven over wellicht aliexpress product,

Af en toe maken wij in deze tijden gebruik van de transportmaatschappij van Ali Express. Dit doen wij zodat wij sneller kunnen leveren in deze tijden van corona crisis dan wanneer wij onze eigen logistieke partners gebruiken.

met vriendelijke groet,

Mark
    Team Doggydonut.nl

Ook een klacht indienen over Doggydonut.nl?