Klacht Doggydonut.nl: Oplichting door misleiding

Solutionq

Producten aanbieden via zo oogt het nederlandse firma . Dan krijg je te zien dat het 8-12 dagen gaat duren . Nu ben ik gaan kijken voor mijn vrouw . En jawel hoor bij leveringsvoorwaarden staat we hebben ons distributie centrum in china....... voor die paar producten wat ze verkopen......Prijs via doggydonut.nl is 59,95 terwijk ze rechtstreeks via ali express of Wish /banggood voor 21-31 euro te verkrijgen zijn . Dit is zo triest en nieuweste manier van OPLICHTING

geld terugstorten
Teruggestuurd met track and trace ze hebben het allang binnen maar ik heb nog geen geld. Terugstorting wil ik graag zien

Solutionq
    Nog steeds geen reacties op mails en dergelijke.
    Oplichting 2.0 en indien je een slechte recensie geeft auto weggehaald
    Besteld maar binnen de marge geannuleerd . Geen reactie op mail en ook niet telefoon. is gewoon een heavenkussen.myshopify.com account ,dus oplichting KVK73576468 M. Feikens waar ook nog een montage bedrijf op staat Tel 0597 615 532 dan krijg je te horen dat het gaat om Mark Feikens maar die woont daar niet...... doggydonut.nl is wel bekend bij ze ,maar doen alsof hun neus bloedt. Dit is een voorbeeld van oplichting 2.0 je denkt te bestellen via een NL-firma echter wat ze doen is uw bestelling vanuit aliexpress naar u doorsturen met een winstmarge van minimaal 135%
    Oplichting 2.0 en indien je een slechte recensie geeft auto weggehaald
    Solutionq
    Kussen is binnengekomen en zoals mijn man al vermoedde zeer zeer slechte kwaliteit zou die niet eens aan mijn hond durven geven zo slecht. En ja komt gewoon van Chinese producent. Dezelfde rechtstreeks daar bestellen kost €17 inclusief verzendkosten en dan is het al goed betaald ,maar via doggydonut €59,95 te triest voor woorden . Retourformuliergedownload en gaat zo terug. Nu de vraag gaan we ons geld binnen 14 dagen terugzien ....?

Ook een klacht indienen over Doggydonut.nl?