Opgelost door Doggydonut.nl: Wel betaald en geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 492138
Gebruiker
HannekevdB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 27 augustus 2020 een doggydonut kalmeringskussen besteld en betaald €69,95, op 3 september mail ontvangen dat hij onderweg was met excuses voor vertraging, levering zou nu tussen 17 september en 26 september plaatsvinden.
Het is nu inmiddels 3 november , diverse mails gestuurd waarop geen enkele reactie kwam, ook verzocht om mijn geld terug te storten, niets meer gehoord, voel me echt opgelicht. Denk dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering maar ga inschakelen, wel heel jammer dat dit nodig is om je kussen of geld terug te krijgen.

Gewenste oplossing

Geld terug storten of leveren
Geboden oplossing
Het bedrag is teruggestort op mijn rekening
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    HannekevdB
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Doggydonut.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen