Klacht Dogoodfactory.com: Fluiten naar fiets en geld.

Frans van Wijk

Op 19 juni 2013 bestelde ik via JM tijdschrift een fiets. Ik heb direct via Ideal betaald.
Na een maand ben ik gaan bellen omdat ik noch bericht noch fiets had ontvangen. De Dogoodfactory die de fiets zou leveren vertelde mij dat er problemen waren ontstaan omdat de fiets te weinig was besteld en ze de fiets niet meer voor de aangeboden prijs konden leveren. Begrijpelijk. Ze zouden mij op de hoogte houden van het verloop. Helaas! Ik hoorde niets en na diverse emails en telefoontjes besloten we gezamenlijk dat ik mijn geld terug zou krijgen. Wederom helaas! Wegens cashflow problemen bij de Dogoodfactory wacht ik nu al ruim 3 maanden op mijn geld. Ze hebben problemen met hun debiteuren en ik als consument ben daar de dupe van. Ik bel elke week, en krijg telkens het zelfde verhaal te horen. Ik krijg mijn geld terug, maar wanneer kunnen ze niet zeggen. Ik moet wachten tot de debiteuren hebben betaald. Na 4 maanden ben ik het meer dan zat. Ik hoop van harte dat u mij kan helpen. m.vr.gr.

Ik wil zsm het geld 318,= retour van de Dogoodfactory

Wij vinden dat Dogoodfactory.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dogoodfactory.com?