Klacht DOK home of cooking: Het zwaar misleiden van klanten met een onzin berekening.

ron

De klacht is dat ik een pannenset heb gekocht en die bij hun als SET PRIJS werd verkocht met meer dan 50% korting.Weet nu dat deze set nooit ergens die prijs is geweest.Kun je overal op internet zien en gelooft u het niet je kan ze gewoon even bellen hoor.(zie internet)Een pannenset is altijd goedkoper dan pannen los kopen.Wat heeft u nu gedaan:U heeft gewoon elke pan (als je die los zou kopen) in die set opgeteld en kom je uit op 569 euro en doet u nu net alsof die set (dus niet de losse verkoop prijs van die pannen optellen) 569 euro was en nu 249 euro.U geeft dus helemaal geen korting op een set die 569 euro was (is het nooit ergens geweest ook) en heb ik met uw fantastische korting van meer dan 50% nu een pannenset die een paar tientjes meer kost dan hij overal op internet word aangeboden.Ik noem dit op zijn minst gezegd grove misleiding en dan mij ook nog meer laten betalen dan waar ook in Nederland voor diezelfde pannenset .Nâh niet echt netjes,ja toch.

Ik wil iig niet geholpen worden door mij het verschil met de reguliere prijs terug te betalen,(en jammer dat u ons door heeft) en heb je lekker nog steed niet de beloofde 50% korting gekregen die wij u voorspiegelde en zoek het maar uit met je pannen.Ik wil 50% van mijn aankoopsom terug want u laat het nu eenmaal overkomen dat ik op een SET PRIJS 50% korting krijg en ondertussen laat u mij ook nog even een paar tientjes meer betalen dan waar dan ook de volle prijs is en niet uw fantasie prijs.Ik vind dit zoals u nu bezig bent gewoon een meer dan redelijk voorstel.

Wij vinden dat DOK home of cooking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

ron
Het zijn oplichters met oplichters praktijken en er valt voor hun nu eenmaal niks recht te praten wat krom is.Ik snap wel dat ze niet reageren.Dus wees gewaarschuwd.En verder kan het mij niet meer boeien.

Ook een klacht indienen over DOK home of cooking?