Klacht DokterOnline.com: Dokteronline.com gaat onzorgvuldig met de medicijnen om van klanten maar laat ze wel betalen.

Norge

Op 24 oktober een bestelling geplaatst bij dokteronline. Het betrof een antibioticazalf.
Direct na het plaatsen van de bestelling, om 09.24, heb ik per mail een adreswijziging doorgegeven aangezien ik net was verhuisd.
Om 11.41 is de bestelling goedgekeurd.
Na 4 weken de bestelling nog niet in huis te hebben heb ik contact gezocht.
Ze hebben mij verteld dat de bestelling toch naar mijn oude adres is gestuurd aangezien het al was aangeboden aan de koerier.
Op het moment van zogenaamde bezorging stond de woning leeg maar ze konden mij een handtekening tonen. Na verder onderzoek bleek deze handtekening niet van mij. Raar ook dat niemand zich hoeft te legitimeren voor zo'n belangrijke persoonsgebonden zending.
Tóch moet ik de zending betalen want het was al aangeboden aan de koerier voor ik de adreswijziging had doorgegeven.
Dit is pertinent niet waar, hier is al het bewijs van aanwezig. Uit coulance kan ik 25 euro op mijn account bijgeschreven krijgen maar moet de dure zalf toch betalen.
Vervolgens krijg ik van dokteronline ook een heel vervelend mailtje wat niet voor mijn ogen bedoeld was (zie bijlage). Hieruit blijkt ook dat het ze echt niet uitmaakt dat ik mijn product niet ontvangen heb. Er staat dat ze bij hun oplossing blijven en als ik het er niet mee eens ben dit heel jammer voor me en ups kan na 2 maanden geen onderzoek starten en ze zijn me al genoeg tegemoed(t) gekomen. Door tegemoed met een D te schrijven voel ik me al helemaal niet meer serieus genomen.
Toen ik dit bericht las was ik gewoon in shock. Ik heb na 4 weken contact met ze gezocht.
Ik zat zelf midden in een verhuizing en dacht dat de zending wellicht even duurde vanuit Engeland.

Kijk dus uit met bestellen bij Dokteronline.com.
Iedereen mag je bestelling aannemen, ook als er hele belangrijke medicijnen inzitten. Een onderzoek vinden ze teveel gedoe en praten slecht over de klant achter je rug om.
Ze willen dit gewoon niet netjes oplossen.
Het is schrijnend te noemen wat hier gebeurt.

Ik wil mijn verhaal wel doen in de rechtszaal.

Wellicht ook een gevalletje Alberto Stegeman.

De factuur hoort netjes kwijtgescholden te worden en anders laat ik de rechter hier een uitspraak over doen.

Bijlagen

Wij vinden dat DokterOnline.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DokterOnline.com?