Klacht DokterOnline.com: Product ontvangen met veel te korte houdbaarheidsdatum

Mark

Onlangs een tweetal tubes Airol creme besteld en ontvangen, maar er na ontvangst achter gekomen dat de tubes een houdbaarheidsdatum hebben van niet langer dan 10-2013 (oktober 2013). Dat terwijl een kuur van dit product minimaal 5 maanden betreft.
Voor deze bestelling hebben wij de tubes besteld als voorraad voor wanneer de huiduitslag van mijn vrouw weer terug komt.

Inmiddels ook al contact gehad met de webstore, maar deze kan alleen maar contact opnemen met hun leverancier apotheek en deze stelt dat ze eruit vanuit gingen dat de creme direct gebruikt zou worden. Zeggende dat de houdbaarheidsdatum aan het einde van het gebruik van de creme nog niet verstreken zou zijn.

Als vergoeding van dit probleem wil ik alsnog een tweetal tubes Airol creme ontvangen met een aanvaardbare houdbaarheidsdatum van tenminste een jaar. Daar bovenop ook een vergoeding van onkosten van de tijd, moeite en belkosten die we gemaakt hebben om dit probleem proberen op te lossen.

Wij vinden dat DokterOnline.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DokterOnline.com?