Klacht Dolderbrug: dolderbrug gaat maar door

Annelieseniessen

wij hebben in maart een Mercedes Vito Camper bij de heer Nijenhuis gekocht.
500 euro handgeld betaald want er waren technise problemen die hij zou laten verhelpen.
elke keer als de bus afgeleverd zou worden had hij een smoesje dat de motor kookte of versnellingsbak kapot anwb geregeld en verzekering geregeld want hij maakte steeds afspraak om de bus te komen brengen. op het laaste moment kreeg ik dan whatsap nee sorry sta onderweg met pech. uiteindelijk schreef hij ik zie van de verkoop af.
Ondertussen zijn wij een 6 maanden verder en mijn handgeld krijg ik maar niet terug.
gisteren heeft hij 250 euro betaald en hij eiste nu dat ik de klacht van klachtencompas afhaal maar ik krijg nog 250 euro dus de zaak is niet afgehandelt hij heeft mij net gemeld dat ik dat nooit krijg. ik ga dus vandaag aangifte doen van oplichting bij de politie want dit moet stoppen. ook ga ik verder kijken hoe ik mijn 250 euro terug krijg.
rechtzaak enz

Ik wil mijn laaste 250 euro ook terug zoals afgesproken met de rechtsbijstands verzekering

Wij vinden dat Dolderbrug hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dolderbrug?