Klacht Dolderbrug: Gebreken aan camper Fiat ducato pilote Galaxy

skipp

We hebben bij Dolderbrug/Marcel Nijehuis een camper gekocht met bouwjaar 2002. Voor de aankoop duidelijk via whatsapp gevraagd of de camper geen vochtschade en technische gebreken had. Onderweg naar huis bleek de ventilatie/ontwaseming en de motorthermostaat niet goed te werken. Tijdens het rijden sloot ook de portier niet goed. Thuis bleek bij inspectie van de portier dat het houtwerk naast de portier verrot was. Terplaatsen was ook de vloer door-gerot. Toen we de camper naar de garage brachten om de technische gebreken op te lossen bleek volgen vin-info en informatie van de dealer dat het chassis nummer dateert van 1996 ipv 2002. We hebben Marcel Nijehuis op de hoogte gebracht . Eerst beloofde hij de technische gebreken te betalen en een fietsdrager op te sturen. Fietsdrager hebben we nooit gezien. Toen we moeilijke vragen gingen stellen over het bouwjaar werden alle claims afgewezen en elke handreiking om tot een oplossing te komen werd afgewezen.

Camper terug nemen.

Wij vinden dat Dolderbrug hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dolderbrug?