Klacht Dolderbrug: oplichting in het kwadraat

Klachtnummer
# 116278
Gebruiker
zaldoc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 1 mei bij Dhr. Nyenhuis een ford rimor gekocht. met een aanbetaling gedaan. Hij zou nog het een en ander moeten repareren. In de weken daarna zou er elke keer weer iets met de camper aan de hand zijn, wat hij ook weer zou gaan repareren. Het verhaal klonk eerst nog wel geloofwaardig maar gaande weg steeds minder. Hij zou gaan afleveren maar zou onderweg een kokende motor hebben gehad. al die weken zat ik te wachten. Na verloop van tijd begon ik mijn twijfels te hebben. De camper stond al in de verzekering, anwb al geregeld...........

Toen na 6 weken wachten bleek de camper bij een andere aanbieder! in de verloop te staan. Dhr. Nyenhuis bleek op dezelfde dag de camper 2 maal verkocht te hebben. Na dreiging met aangifte etc wel aanbetaling terug gekregen maar heb mijn camper niet........... Een ontzettende oplichter in deze

De oplossing

zou de camper gewoon geleverd willen zien en anders schadeloosstelling ls compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dolderbrug hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dolderbrug?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen