Opgelost door Domica: Beschadiging vloer door verhuurmakelaar niet vergoed

EAL

Onze verhuurmakelaar loopt over de net gelakte vloer van onze woning op 19 juli 2013. Dit is nadat het contract met de verhuurmakelaar beëindigd is en wij gaven geen toestemming voor betreding vd woning. Bovendien was hij op de hoogte dat de vloer gerepareerd werd. Hij meldt in eerste instantie dat vergoeding geen probleem is want daar is hij voor verzekerd. Dezelfde dag echter krijgen wij een zeer onbeschofte telefonische reactie van zijn baas die alles verwijst naar diens verzekeraar. We horen weken niets en betalen zelf de vloerreparateur.
Eind september laat de verzekeraar weten de claim af te w ijzen omdat wij de makelaar hadden moeten verwittigen van het lakken van de vloer. Op onze reactie dat de makelaar daarvan op de hoogte was (en wij ook emails hebben als bewijs) reageert de verzekeraar niet. Omdat wij een relatie hebben met de makelaar en niet de verzekeraar houden wij voet bij stuk: Domica is aansprakelijk. Tot op heden echter is de rekening niet betaald.

Vergoeding van de gemaakte kosten € 384,41

Domica is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

EAL
    na heel vel gedoe is de verhuurmakelaar uiteindelijk overstag gegaan enheeft de kosten vergoed

Ook een klacht indienen over Domica?