Klacht Domica: Borgsom

OPLICHTERS/FRAUDERS DOMICA AMERSFOORT

Borgsoms wordt NIET terugbetaald door Domica Amersfoort.
Om als kandidaat in aanmerking te komen heb ik een bedrag van € 745 moeten betalen binnen 2 dagen!
Woning wordt pas in oktober geleverd, sleuteloverdracht heeft dus nog niet plaatsgevonden, tevens eisen ze nog eens 21% BTW bovenop betaalde borg van € 745! Volledig buiten wetgeving!
Ik eis mijn geld terug!

Ik eis mijn geld terug zo snel mogelijk!
Achteraf vragen/eisen om een garantsteller, is niet "niet voldoen aan de verhuurvoorwaarden". Vanaf het begin is al aangegeven, dat ik een woning ZELFSTANDIG wil aannemen, zonder een garantsteller. En om als kandidaat in aanmerking te komen moest ik BINNEN 2 DAGEN een borgsom betalen. Volgens de wetgeving is dit volledig onterecht! Zoals in de mail aangegeven; "Er is geen sprake van huurachterstand of schade van woning, vooral omdat woning nog niet is opgeleverd/aangeleverd en géén sleuteloverdracht heeft plaatsgevonden. Ik beroep mij op Artikel 7:264 lid 1 BW." DIT BETREFT EEN BEKENDE FRAUDE VAN DOMICA; zoals in 2017, 2018, 2019 en in 2020!

Domica
    Beste,
    Helaas kon de heer niet voldoen aan de verhuurvoorwaarden zoals bij de wet bepaald, dus is de huurovereenkomst ontbonden.
    De boetclausule die hierop van toepassing is, is de inhouding van de borgsom, welke uit coulance voor 50% is terugbetaald.
    Op Borgsommen wordt geen BTW ingehouden, dit is bij de wet niet toegestaan.

Ook een klacht indienen over Domica?