Klacht Domica: Dubbel courtage Domica

sad Niet opgelost
# 190634
Floor Maria van

Beste,

Naar aanleiding van een programma van Rader ga ik nu toch maar een klacht indienen. Ik heb op 1 december 2014 een huurwoning via Domica gehuurd. Ik heb gereageerd op de woning die op hun site stond. Dus zij hebben niet specifiek gezocht voor mij. Wel had ik mijn wensen aan gegeven, maar die waren zij al weer vergeten toen ikzelf deze woning vond.
Zij hebben mij en 1 maand huur, 1 maand voorschot en 1 maand huur voor hun als bemiddelingskosten in rekening gebracht.
Dat vond ik toen heel veel geld en nog, maar aangezien ik door privé omstandigheden moest verhuizen heb ik dat gewoon betaald. Omdat anders de woning aan mijn neus voorbij zou gaan.
Nu naar aanleiding zoals gezegd van Radar vandaag 17 oktober krijg ik dus bevestigd, wat ik altijd al vermoedde.
Hoor graag van u wat ik kan doen. Aangezien ik uit ervaring weet Domica niet echt openstaat voor dit soort van zaken, ook gezien de reacties en vele andere medemensen met mij wat ik nu dus via internet ontdek.

Dat Domica de mensen die ze dubbele courtage hebben laten betalen netjes terug betalen. Een betere wereld begint nu eenmaal bij onszelf en zo ook bij Domica. Dit kan gewoon niet meer in deze tijd. Laat je ware gezicht zien.

Domica is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Domica?