Klacht Domica: Dubbel courtage

H

Wij zijn sinds 01-12-2013 verhuisd naar een huis dat te huur staat vanwege het niet kunnen verkopen er van c.q. de leegstandswet.

Dit ging via de makelaar Domica die hier 2x maand huur en btw voor vroeg. Echter kwamen wij er achter dat verhuurder ook een gedeelte van de huur moest betalen en nu elke maand een x bedrag aan Domica betaald.
Dit is na ons eigen onderzoek via de wet verboden gezien ze ingehuurd zijn door verhuurder. En dus twee heren dienen.

Wij hebben hen daarop gemaild en aangeven dat wij de onwettelijk betaalde courtage terug eisten.
Hierop kwam geen antwoord waarop wij nogmaals in een mail hieraan gerefereerd hebben. (let op ze mailden wel over andere zaken)
Daarop hebben wij een aangetekende brief gestuurd. Echter ook geen reactie.
Nu komt het er dus op neer dat wij ook nog eens het weinige geld dat wij hebben moeten besteden aan een advocaat (die kost met weinig vermogen toch €180,-) en eigenlijk hopen ze gewoon dat het dood bloed.

Wij willen graag onze courtage terug (€730,-)
En indien het lang duurt ook al extra kosten die wij maken.

Domica is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

H
    rechtzaak gewonnen en nog steeds niet alles terug

H

Ook een klacht indienen over Domica?