Klacht Domica: Het niet nemen van verantwoordelijkheid en niet betalen van rekeningen

Klachtnummer
# 287915
Gebruiker
Domica OPLICHTERS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Oplichters zijn het. Ons huis dat voorheen in keurig verkerende staat was is door wiettelers volledig vernield. De schade die wij hierdoor hebben bedraagt meer dan €80.000.
Domica laat je meer dan €1000 betalen voor het screenen van nieuwe huurders. Dan zou je toch enige expertise verwachten op dat gebied. Maar als je als huurder met een zelfgemaakte salarisstrook van een bedrijf dat niet eens bestaat aankomt wordt dit niet eens gecheckt (wat bij ons dus het geval was). Op deze manier kan dus iedere potentiele huurder met slechte bedoelingen een huis bij Domica huren. Ook krijgen wij nog verschillende maanden huur van Domica en is de borg nooit aan ons betaald. Zodra je dit mee hebt gemaakt hoef je echt niet te verwachten dat Domica nog reageert op mailtjes of telefoontjes. Natuurlijk is er altijd nog de mogelijkheid om langs te gaan. Dit heb ik gedaan en werd zelfs door de medewerkers bedreigd terwijl ik geen kwaad woord heb gezegd. Zij hebben zelf nog de politie gebeld en gezegd dat ik hun zou hebben bedreigd. Echt ongelofelijk dat je op deze manier een bedrijf kunt runnen. Maar kort samengevat:

DOMICA IS EEN HELE GOEDKOPE ORGANISATIE WAARBIJ JE ABSOLUUT NIET IN GOEDE HANDEN BENT. BEN GEWAARSCHUWD EN VERHUUR JE KOSTBARE BEZIT NIET VIA DOMICA.

De oplossing

Het betalen van de huur, borg en screenings kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Domica is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Domica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen