Klacht Dominos Pizza: Geen bestelling gehad niet goed behandeld verlies geleden en gezondheidsprobleem

LoyalAlpha

Ik heb vandaag om kwart over 9 avonds een bestelling geplaatst via thuisbezorgd. Ik heb een uur gewacht en vervolgens zelf gebeld naar dominos, kreeg een dame aan de telefoon in mijn app stond er dat de bezorger bijna bij me deur is lol. De dame zei aan de telefoon dat me bestelling nooit is doorgekomen en omdat ze gesloten zijn het niet meer bezorgd wordt. Vervolgens thuisbezorgd gebeld alles uitgelegd dat dit zeer onprofessioneel is en dit is dus 2x dit week met me overkomen met dominos. Ik blijf niet still zitten. Ik wil mijn standpunt duidelijk maken. Ik heb niks aan geld terug we zijn nu weer 3 uur verder ik heb diabetes en spuit insuline ik heb ook eten nodig. Maar als deze clowns nooit bezorgen en leugens vertellen heb ik er niks aan. De medewerker van dominos heeft aan thuisbezorgd doorgegeven dat ik de bestelling wenste te annuleren, doei 7.50 korting van thuisbezorgd nog erbij.

Een zeer goede beredenering van de medewerker die mij toen gebelt heeft, waarom zij zo gehandeld heeft, en ook toch eens een keer die heilige goude pizza te kunnen ontvangen thuis die ik nooit heb kunnen krijgen

Wij vinden dat Dominos Pizza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dominos Pizza?