Klacht Dominos Pizza: Misleidend en niet over nagedacht

Ikke

Ik zag op televisie dat je 50% korting krijgt op een bucket crunchy chicken, dus ik dacht dat is mooi en ik probeerde online via Domino's pizza dit te bestellen, maar het lukte niet. Toen heb ik gebeld naar het dichtstbijzijnde filiaal en toen zei een medewerker dat het niet om de uitgebreide bucket ging, die op televisie te zien was, terwijl er wel een foto getoond werd op de reclame, waarop ik zei..dit is dus misleidend en hij begon een beetje te lachen en gaf mij gelijk. Ik neem het hem niet kwalijk, maar ik vind dit een heel misleidende reclame van Domino's. Ik heb alsnog de bucket besteld en ik kreeg het bezorgd en aangezien het in een kartonnen doos zat met een deksel erop, waren alle kipstukjes slap. Crunchy chicken in een afgesloten doos??

Geen misleidende reclames en ten minste een tegoedbon geven, aangezien er niet over nagedacht is hoe je crunchy chicken in een afgesloten doos kunt leveren.

Wij vinden dat Dominos Pizza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dominos Pizza?