Wij vinden dat Dominos Pizza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dominos Pizza: niet geholpen
Details
Klacht
Goedemiddag,Ik heb een cadeaukaart met een waarde van € 10. Dit heb ik tevens gecontroleerd. Echter, ik heb het niet kunnen gebruiken. Het systeem van Domino's geeft iedere keer een foutmelding. Dit heb ik een aantal keren laten weten aan Domino's, maar nog steeds ben ik niet geholpen. Het is iedere keer gebleven bij 'Wij hebben uw bericht ontvangen. Wat is het nummer van uw kaart? etc.' Dit is sinds 1 december gaande.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn cadeaukaart kunnen gebruiken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.