Klacht Dominos Pizza: niet geholpen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 505338
Gebruiker
Tony66
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,
Ik heb een cadeaukaart met een waarde van € 10. Dit heb ik tevens gecontroleerd. Echter, ik heb het niet kunnen gebruiken. Het systeem van Domino's geeft iedere keer een foutmelding. Dit heb ik een aantal keren laten weten aan Domino's, maar nog steeds ben ik niet geholpen. Het is iedere keer gebleven bij 'Wij hebben uw bericht ontvangen. Wat is het nummer van uw kaart? etc.' Dit is sinds 1 december gaande.

De oplossing

Ik wil mijn cadeaukaart kunnen gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dominos Pizza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tony66
Datum
Uiteindelijke oplossing
Erg slecht!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dominos Pizza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen