Klacht Dong Energy: Fouten in de administratie

Klachtnummer
# 70125
Gebruiker
Rinske
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Constante fouten in de administratie, waarna het aan mij zelf is om het op te lossen.
- contract bleek opeens voor 3 jr, met moeite omgezet naar 1 jr (einde op 30-04-2014)
- na verhuizing stond het leveringsadres juist, maar het correspondentieadres verkeerd
- meterstanden stonden steeds bij het verkeerde adres
- onterecht opgelegde boete voor beëindigen contract, dat was meegenomen naar nieuwe adres
- op jaarrekening geschatte beginstanden, ondanks een bevestiging van het opgeven van de beginstanden. Tevens verkeerde eindstanden.
- daarna verwisselde dag- en nachtstanden. Hun fout, maar ík moest het met een foto en dagkrant(!) bewijzen.
- van de foute rekening óók het bedrag afgeschreven, dubbel betaald dus.
- wéér bellen: zou al verrekend zijn in de eindafrekening, want inmiddels overgestapt naar andere leverancier.
- eindafrekening op 31-07; geen verrekening, maar wel een boete voor voortijdig beëindigen contract, ondanks bevestiging per email dat dit onterecht is.

Gewenste oplossing

Gelukkig zijn we bijna af van dit bedrijf, we willen nooit weer iets met ze te maken hebben. We hebben nooit eens excuses gekregen voor de gang van zaken. In feite is alles al opgelost (niet door hun, maar door mijzelf), maar ik vind het nodig om te melden dat ik nog nooit zulke beroerde service en incompetent handelen van een bedrijf heb gezien.
Dat van de klant verwacht wordt dat de problemen bij het bedrijf worden opgelost, vind ik ontoelaatbaar.
Enige compensatie zou volledig terecht zijn, maar ik verwacht dat ik niet eens nette excuses krijg van dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dong Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dong Energy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen