Klacht Dong Energy: Fraude met meterstand

Klachtnummer
# 30714
Gebruiker
Arnold CB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor iemand die is opgenomen in een verpleeghuis heb ik de huur opgezegd. Per opleveringsdatum heb ik desgevraagd de meterstanden doorgegeven. Krijgt mw. een hoge rekening gebaseerd op en veel hogere meterstand. Dong zegt dat doorgekregen te hebben van "uw netbeheerder". Wie dat ook is en of en wanneer die dan ook de meterstand heeft opgenomen, het is fraude want het klopt van geen kant. Waarom vraagt Dong het trouwens dan eerst zelf te doen? Dong verandert het niet.

Gewenste oplossing

Een gecorrigeerde rekening gebaseerd op de werkelijke meterstand per opleveringsdatum van de woning (14 juni 2013) voor mw. Hakkaart, voormalig adres Professorenpad 95 2313 TC te Leiden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dong Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dong Energy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen