Klacht Dong Energy: in anderhalve maand 2 contracten afgesloten voor energie. waar moet ik nu zijn voor een opzegvergoeding

RBW

Ik zat bij Oxxio van 19dec2012 tot30 sept 2013.daarna verlengd voor 2 jaar! Op 27 feb 2014 Komt Dong aan de deur, ik sluit contract af dat gaat in op 19 maart 2014.
Op 17 maart staat Nuon aan de deur. Ik sluit opnieuw contract af wat in zal gaan op 7 apr.
Nu besef ik dat ik een probleem heb, en dat ik nooit met Nuon in zee had moeten gaan.
Ik heb niet nagedacht over de tijd die er tussen zat, en was in de veronderstelling dat het contract met dong nog kon worden geannuleerd. Ik weet niet waar ik voor de opzegvergoeding moet zijn. Ik heb een email gestuurd naar Dong, maar weet niet wat hun antwoord zal zijn. Nou moet ik Oxxio al best veel terugbetalen. en het lijkt erop dat ik geen opzegvergoeding kan verhalen. Niet zo fijn als je partner geen inkomen heeft, en ik zo'n stomme actie overhoop haal.Ik weet niet wat ik moet doen.

Ik wil graag het contract ongedaan maken, en bij Dong blijven. Dong was tenslotte het
eerst aan de deur. En door de opdringerigheid van Nuon heb ik een probleem.

Wij vinden dat Dong Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dong Energy?