Klacht Dong Energy: in anderhalve maand 2 contracten afgesloten voor energie. waar moet ik nu zijn voor een opzegvergoeding

Klachtnummer
# 57842
Gebruiker
RBW
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik zat bij Oxxio van 19dec2012 tot30 sept 2013.daarna verlengd voor 2 jaar! Op 27 feb 2014 Komt Dong aan de deur, ik sluit contract af dat gaat in op 19 maart 2014.
Op 17 maart staat Nuon aan de deur. Ik sluit opnieuw contract af wat in zal gaan op 7 apr.
Nu besef ik dat ik een probleem heb, en dat ik nooit met Nuon in zee had moeten gaan.
Ik heb niet nagedacht over de tijd die er tussen zat, en was in de veronderstelling dat het contract met dong nog kon worden geannuleerd. Ik weet niet waar ik voor de opzegvergoeding moet zijn. Ik heb een email gestuurd naar Dong, maar weet niet wat hun antwoord zal zijn. Nou moet ik Oxxio al best veel terugbetalen. en het lijkt erop dat ik geen opzegvergoeding kan verhalen. Niet zo fijn als je partner geen inkomen heeft, en ik zo'n stomme actie overhoop haal.Ik weet niet wat ik moet doen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag het contract ongedaan maken, en bij Dong blijven. Dong was tenslotte het
eerst aan de deur. En door de opdringerigheid van Nuon heb ik een probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dong Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dong Energy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen