Klacht Dong Energy: Naamswijziging niet mogelijk, maar Dong levert wel op naam van overleden persoon

Klachtnummer
# 19693
Gebruiker
Jolanda Klein Entink
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn ouders hebben al een paar jaar een contract voor levering van energie door Dong, afgesloten door mijn vader. Mijn vader is 1,5 jaar geleden overleden. Vorig jaar is het contract telefonisch verlengd nav tel van Dong, er is niet naar mijn vader gevraagd om dit te kunnen verlengen, mijn moeder heeft dit gedaan. Mijn moeder wil nu graag de rekening op haar naam hebben. Dit is niet mogelijk zegt Dong want mijn vader is al langer dan een half jaar geleden overleden en dan kan er geen naamswijziging plaatsvinden! Doordat er maar 1 naam als contactpersoon ingevoerd kan worden is mijn moeder bij Dong niet bekend, terwijl zij wel geleverd krijgt en alle rekeningen van de gelijk gebleven rekening betaald. Deze rekening stond op beider naam, nu op haar naam.Advies klantenservice: wanneer zij niet meer geconfronteerd wil worden met "geachte heer ...."zal zij een nieuw contract moeten afsluiten. De andere optie is laten zoals het is want Dong levert wel op naam van overleden personen.

Gewenste oplossing

Contract op naam van mijn moeder zetten, met haar gegevens en geboortedatum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dong Energy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dong Energy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen