Klacht Donna it: Verkeerd product geleverd en het bedrijf wil het niet retour nemen. Toch wil ik mijn geld terug.

Verwaal30195

In december heb ik bij het italiaanse bedrijf Donna It een gele kokerrok besteld van ongeveer € 50,- met mijn creditcard. 6 januari heb ik deze uiteindelijk thuis bezorgd gekregen, maar het was verre van de rok die ik online had besteld. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice van het bedrijf en gevraagd hoe ik het retour kan sturen. De bestelling is vanuit Shanghai verstuurd en daarom wil het bedrijf het liever niet retour gestuurd hebben, aangezien retourkosten hoog zijn. Hierop was hun reactie dat ik de rok mocht houden en een korting kreeg op een volgde bestelling. Ik wil hier niet meer bestellen, want het is allemaal erg ingewikkeld dus wil ik graag mijn geld terug. Dit duurt nu al tweeenhalve maand.

Ik wil graag mijn geld terug.

Wij vinden dat Donna it hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Donna it?