Klacht Doogeestore: Telefoons die vaker sterven dan Sean Bean in zijn filmcarriere

Klachtnummer
# 273650
Gebruiker
Uitje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari heb ik een smartphone besteld hier. Na 2,5 maand begon deze al flinke kuren te vertonen en pas toen de batterij kapot ging, en de telefoon dus compleet niet meer werkte, kwamen er concrete plannen om er iets aan te doen. Na een paar weken wachten had ik dan in juli ( 4 maanden na de klachten met de smartphone begonnen) een nieuw toestel opgestuurd gekregen. Nu is echter, na minder dan 2 maanden, dit toestel ook defect door een niet werkende batterij. Ook op internet heb ik nu meerdere verhalen gevonden van mensen bij wie dit bij dit toestel ook een probleem is. Dit houdt dus in dat er ergens met het maken van de toestellen/batterijen wat mis is.

Nu probeer ik dus al meer dan een week met Doogeestore weer in contact te komen, maar op mails wordt niet gereageerd, op Facebook wordt niet gereageerd en de site geeft een melding gesloten te zijn. Ik vind het een heel slechte zaak dat een klant het grootste deel van de tijd dat die een toestel heeft, niet met een (normaal) werkend product zit.

De oplossing

Geld terug, ik heb mijn vertrouwen in dit merk volledig verloren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Doogeestore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Doogeestore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen