Opgelost door Doorsafe: DS4780 | deurbel met camera, draadloos + 7" scherm werk na drie maanden niet meer

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 339819
Gebruiker
CBCK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Drie maanden geleden een DS4780 | deurbel met camera, draadloos + 7" scherm gekocht. Deze stopte abrupt. Ondanks resetten lukt het niet om de installatie weer aan de praat te krijgen. De monitor lijkt in principe goed te werken, maar kan geen contact leggen met de bel.
Frequente pogingen om telefonisch contact te krijgen met Doorsafe leveren niets op. Mail naar Support@doorsafe.nl wordt 'Delivery failed' teruggestuurd; het betreft blijkbaar een niet bestaand mailadres. Mail via Info@doorsafe.nl wordt niet beantwoord.
We hebben voor Doorsafe gekozen omdat we een degelijk en gebruikersvriendelijk systeem wilden. Helaas blijkt de degelijkheid in de praktijk tegen te vallen; in dat geval verwacht je de mogelijkheid via service of garantie geholpen te worden.Dat lijkt een misvatting.

De oplossing

We willen een werkend systeem of in het andere geval ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Doorsafe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CBCK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Doorsafe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen