Opgelost door Doorsafe: DS4780 | deurbel met camera, draadloos + 7" scherm werk na drie maanden niet meer

content Opgelost
CBCK

Drie maanden geleden een DS4780 | deurbel met camera, draadloos + 7" scherm gekocht. Deze stopte abrupt. Ondanks resetten lukt het niet om de installatie weer aan de praat te krijgen. De monitor lijkt in principe goed te werken, maar kan geen contact leggen met de bel.
Frequente pogingen om telefonisch contact te krijgen met Doorsafe leveren niets op. Mail naar Support@doorsafe.nl wordt 'Delivery failed' teruggestuurd; het betreft blijkbaar een niet bestaand mailadres. Mail via Info@doorsafe.nl wordt niet beantwoord.
We hebben voor Doorsafe gekozen omdat we een degelijk en gebruikersvriendelijk systeem wilden. Helaas blijkt de degelijkheid in de praktijk tegen te vallen; in dat geval verwacht je de mogelijkheid via service of garantie geholpen te worden.Dat lijkt een misvatting.

We willen een werkend systeem of in het andere geval ons geld terug.

Wij vinden dat Doorsafe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

CBCK
Geld is teruggestort.

Ook een klacht indienen over Doorsafe?