Klacht Doorsafe: Defect materiaal en geen contact kunnen krijgen

Klachtnummer
# 346254
Gebruiker
Talitha Marcus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 dcember heb ik een deurbel beseld. Hier heb ik al nooit een factuur van gekregen. Toen kwam mijn bel binnen en heb ik alles aangesloten. Na een week bleek dat de adapter van de bel het niet doet. Hij werkte op de battarij maar is nu leeg. Vervogens probeer ik doorsafe te bereiken maar nemen iedere keer niet op. Vervolgens heb ik op 4 januari een email gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Ook blijf ik ze proberen te bellen, maar dit heeft allemaal geen zin.

De oplossing

Ik wil dat iemand van het bedrijf contact met mij opneemt om dit op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Doorsafe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Doorsafe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen