Klacht Dorema: Het niet houden aan zijn eigen levertijden en zeggend dat ze voorstellen hadden gedaan die nietwaar

martin Dijkhuizen

Het niet nakomen van leverings afspraken en het op het internet broodjes aap verhaal vertellen of te wel liegen. Wij hebben in sept 2021 een voortent besteld met luifel en pukkel en die zou in feb 2022 geleverd worden. Wij hebben volgens afspraak betaald. Alleen was ie er niet. Hij zou nu voor juni er zijn. Wij stonden in de kou bij de carvanverkoper want die kon niks doen. We hebben een tentje van 50 euro gekocht voor de kids Beide zwaar ASS en uitgelegd wat er aan de hand was. Dit geeft zeer veel onrust. Helaas in mei te horen gekregen dat het echt juni zou worden. Na schrijven hebben ze geld van de luifel terug geboekt en zou hij er ECHT zijn. Juni werd juli. Weer contact gehad toen vertelde ze dat ze een leentent hadden aangeboden wat niet waar is(mail verkeer heb ik nog) net als de nood tent die niet terug betaald is. In ieder geval is juli nu september geworden Een jaar na verkoop en 6 maanden na complete betaling tent. Wij zijn er wel een beetje klaar mee. Dit geeft binnen het gezin een hoop stress en ellende en is weer een vakantie die door een ander bedorven word. Dorema bedankt.

Ik wil dat de 50 euro van het nood tentje alsnog door Dorema word terugbetaald en omdat onze vakantie anders verloopt dan gepland( 2 kinderen met zwaar ass die hierdoor de vakantie totaal niet prettig ingaan) een schade vergoeding. En ik wil dat de tent geleverd word met extra garantie want in sept ga je geen nieuwe voortent meer opbouwen. En ze hebben met hun leugens al laten zien dat ze niet te vertrouwen zijn
Het bedrijf maakt via sociaal media mooi weer met het aanbieden van een leentent. Ik kan uit het mailverkeer laten zien dat het niet zo is. Nooit iets aangeboden. Na een redelijk boze mail wel de luifel vergoed gekregen. Nu een vakantie waarbij we extra kosten hebben omdat er geen voortent en luifel is. 2 tentjes voor de kinderen en een parasol. Tevens een kippehok van een voortent. Moet je een tent kopen. Laat dit bedrijf links leggen en ga voor een ander bedrijf. Wat een stel aso oplichters zijn het. Ik heb er echt geen andere bewoording voor. Te triest voor woorden net als het niet reageren. Een teken van zwakte. wij gaan juridische stappen ondernemen omdat het consumenten recht hier word overtreden. Klachtenkompas bedankt

Wij vinden dat Dorema hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dorema?