Klacht Dotela.co: Jas besteld en niet gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 420010
Gebruiker
Derk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn naam is Dirry Jansen en ik heb op 3Januari 2020 een Jas besteld : de Amerlie black XXl op 9Januari bericht gehad dat de bestelling rond was en ook de Betaling gedaan . Heb op 21Januari nog een mail daar na aar toegemaild maar nog steeds niet vernomen en nu op 27 Januari 2020 lees ik op Google dat het Oplichters zijn. dus hierbij ook mijn klacht

Gewenste oplossing

Dat als nog de jas wordt bezorgd zoals beloofd
Geboden oplossing
Dotela heeft helemaal nog niet gereageerd dus is er geen oplossing aan gedragen ,ik vind dit wel Schandalig .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dotela.co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dotela.co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen