Wij vinden dat Dotela.co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dotela.co: Jas besteld en niet gekregen
Details
Klacht
Mijn naam is Dirry Jansen en ik heb op 3Januari 2020 een Jas besteld : de Amerlie black XXl op 9Januari bericht gehad dat de bestelling rond was en ook de Betaling gedaan . Heb op 21Januari nog een mail daar na aar toegemaild maar nog steeds niet vernomen en nu op 27 Januari 2020 lees ik op Google dat het Oplichters zijn. dus hierbij ook mijn klachtGewenste oplossing
Dat als nog de jas wordt bezorgd zoals beloofd- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.