Wij vinden dat Dotela.co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dotela.co: Oplichting!
Details
Klacht
Heb 4 januari een paar schoenen besteld a 24.99. Mail gehad op 9 januari dat mijn schoenen onderweg zijn. Daarna nog 2x gemaild van mij uit om te vragen wanneer ik de schoenen kan verwachten en geen enkele reactie. Nog om mijn geld terug gevraagd aangezien ze niet binnen een normale tijd hebben geleverd. Ook geen reactie op gekregen. Laatste mail betrof een aankondiging dat ik aangifte ga doen van oplichting wanneer ik mijn betaalde product of mijn geld niet terug zou krijgen. Dat is vandaag dan ook gebeurd, die aangifte aangezien dotela nergens op reageertGewenste oplossing
Geld terug of het product waarvoor ik ook heb betaaldBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.