Klacht doTerra.com: Ik kom niet van een niet getekend contract af.

Jannymeijerink

Ik heb op 14 december een bijeenkomst bijgewoond van Doterra. Ik heb mondeling toegezegd dat ik lid wilde worden. Drie dagen later heb ik dit per mail ingetrokken omdat ik me bedacht heb. Sindsdien blijf ik brieven, rekeningen, spullen krijgen. Ik heb meermalen hierover gemaild, ook boze mails, en kreeg elke keer verontschuldigingen. Maar daarna toch weer van alles, wat ik allemaal ongeopend teruggestuurd heb en niet aangenomen van de postbode. Nu krijg ik een dreiging met incasso. Ik ben het helemaal zat. Deze terreur moet nu echt stoppen.

Ik wil dat Doterra mij definitief uitschrijft en mij hiervan schriftelijk op de hoogte stelt. Voor ik het incasso bureau op mijn dak krijg. In dat geval zal ik genoodzaakt zijn een rechtszaak te starten wegens opdringen van een contract en stalking en bedreiging.

Wij vinden dat doTerra.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over doTerra.com?